Zo werkt FamilyCard (spoiler: ’t is eigenlijk heel simpel)
Benieuwd hoe FamilyCard werkt? Of hoe je je FamilyCard concreet gebruikt? Dan zit je hier op de juiste pagina.
Alles wat je moet weten over FamilyCard
> First things first: FamilyCard is een virtuele klantenkaart voor webshops. Geen fysieke kaart dus. Mooi meegenomen: zo raak je ’m nooit kwijt.
> Hoe de kaart werkt? Simpel: elke keer dat je iets koopt bij onze webshop-partners, krijg je korting. Alleen zie je die korting niet verschijnen in je winkelmandje of prijs, maar op je FamilyCard-account. Zo spaar je geld terwijl je online shopt.
> Spaarde je 25 euro bijeen? Vanaf dan mag je een uitbetaling aanvragen. Wij storten het geld dan op je bankrekening. Zo kies je zelf wat je ermee doet.
> Het zotte nieuws? Deze voordelige kaart is volledig gratis. Voor altijd.
> Je betaalt trouwens dezelfde prijzen bij de webshops. Die verhogen dus niet omdat je iets via FamilyCard koopt.
> Kortom: voor jou verandert er niets. Behalve dat je geld verdient terwijl je online winkelt.
> En nee, er zitten geen adders onder het gras. Hoe dat kan? Simpel: wij sluiten rechtstreekse deals af met webshops. Als jij er iets koopt, krijgen wij een klein percentage. Een deel daarvan geven we aan jou: je korting.
>> Heb je nog geen FamilyCard? Word gratis lid.
Je FamilyCard gebruiken: 4 stappen
- Log in op FamilyCard.be.
- Kies een webshop uit onze partners. Of zoek een product of webshop via de zoekbalk.
- Webshop gevonden? Activeer je FamilyCard in twee kliks. Je wordt automatisch naar de webshop doorgestuurd.
- Log in (hoeft niet altijd), bestel en betaal zoals je dat gewend bent. En voilà: ’t is gebeurd.
5 dingen die je beter niet doet (terwijl je online shopt via FamilyCard)
Doe deze vijf dingen niet. Anders krijg je geen korting:
- Open geen andere websites of tabs terwijl je iets bestelt.
- Blijf op de webshop tot je helemaal klaar bent met je aankoop.
- Maak geen gebruik van adblockers of cookieblockers. Die zorgen ervoor dat je korting niet wordt geregistreerd
- Gebruik de website van de webshop, niet de app. Want die registreert je korting niet. (Behalve de app van TakeAway.com)
- Plaats je bestelling bij de webshop binnen de 24 uur nadat je je FamilyCard ervoor geactiveerd hebt. Zijn de 24 uur verstreken? Activeer je FamilyCard dan opnieuw.
Ná je bestelling
Binnen de 24 uur na je bestelling krijg je van ons een mail. Daarin vind je een overzicht van alle kortingsbedragen die we op je account plaatsen. Je korting staat op dat moment nog op ‘Onder goedkeuring’. Wat dat betekent, ontdek je hier.
Heb je je bestelling betaald en ontvangen? En is de terugstuurtermijn voorbij? Dan verschijnt er bij je korting ‘Goedgekeurd’. Als dat gebeurt, brengen wij je op de hoogte en plaatsen we het geld op je account.
Annuleer je je bestelling of stuur je ze terug? Dan krijg je natuurlijk geen korting. In zulke gevallen verschijnt er ‘Afgekeurd’.
Vragen?
Heb je nog een vraag? Contacteer ons gerust. Of check onze veelgestelde vragen. Misschien staat die van jou er wel bij.
>> Nog geen FamilyCard? Word dan hier gratis lid.