Krijg €5 Familycard-punten bij aanvraag van een offerte en €50 Familycard-punten bij installatie van een Verisure alarm!
Nog geen Familycard-lid? Meld je dan hier aan om van dit voordeel bij Verisure te kunnen genieten. Het is 100% gratis, dus waar wacht je op?
Ontvang €5 aan Familycard-punten bij aanvraag van een offerte en krijg €50 van je aankoopbedrag terug in Familycard-punten bij installatie van een Verisure alarm!*
Vraag nu je offerte aan voor een Verisure alarmsysteem en krijg €5 aan Familycard-punten. Beslis je nadien om een Verisure alarm te installeren? Dan krijg je nog eens €50 van je aankoopbedrag terug in Familycard-punten bij de installatie van een Verisure alarmsysteem. De Familycard-punten worden afgekeurd wanneer:
• er een invalide telefoonnummer werd achtergelaten,
• de klant niet opneemt of weigert te spreken (Verisure zal proberen gedurende 1 week meermaals te bellen)
• indien de klant zelf nooit om info had gevraagd.
Vraag nu je offerte aan voor een Verisure alarmsysteem en krijg €5 aan Familycard-punten. Beslis je nadien om een Verisure alarm te installeren? Dan krijg je nog eens €50 van je aankoopbedrag terug in Familycard-punten bij de installatie van een Verisure alarmsysteem. De Familycard-punten wordt afgekeurd wanneer:
• er een invalide telefoonnummer werd achtergelaten,
• de klant niet opneemt of weigert te spreken (Verisure zal proberen gedurende 1 week meermaals te bellen)
• indien de klant zelf nooit om info had gevraagd.
Ontvang €5 aan FamilyCard-punten bij aanvraag van een offerte en krijg €50 van je aankoopbedrag terug in FamilyCard-punten bij installatie van een Verisure alarm!*
Vraag nu je offerte aan voor een Verisure alarmsysteem en krijg €5 aan FamilyCard-punten. Beslis je nadien om een Verisure alarm te installeren? Dan krijg je nog eens €50 van je aankoopbedrag terug in FamilyCard-punten bij de installatie van een Verisure alarmsysteem. De FamilyCard-punten worden afgekeurd wanneer:
- er een invalide telefoonnummer werd achtergelaten,
- de klant niet opneemt of weigert te spreken (Verisure zal proberen gedurende 1 week meermaals te bellen),
- indien de klant zelf nooit om info had gevraagd,
- Dit geldt alleen voor nieuwe installaties.